малко е глупаво но да попитам все пак, понеже сменях термостата и загубих малко течност и после и си долях, но на радиатора по принцип би трябвало да има една пробка от където да излезе въздуха, на моя радиатор в левия край на върха му има нещо като копче което се върти само на 90 градуса, но не излиза като тапа , друго подобно нещо не видях, дали колеги това е точно от което излзиа въздуха или трябжва да гледам повече ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
за обезвъздушаването на 147
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от pechenia Покажи съобщениемалко е глупаво но да попитам все пак, понеже сменях термостата и загубих малко течност и после и си долях, но на радиатора по принцип би трябвало да има една пробка от където да излезе въздуха, на моя радиатор в левия край на върха му има нещо като копче което се върти само на 90 градуса, но не излиза като тапа , друго подобно нещо не видях, дали колеги това е точно от което излзиа въздуха или трябжва да гледам повече ?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
да точно него имах предвид, който ми стана странно че има само 1/4 оборот и не излиза като с резба, и не се чува да излиза въздух под налягане ,явно италианците са помислили за това, за едно нещо са помислили и са измислилиАлфа Ромео 147 1.6 TS
Comment
-
То си е на резба. Развиваш и излиза. Може просто да е заяло при теб.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
ами да ...не , защото в първоначалния момент се осеща че има спиращ механизъм след завъртане повече от 1 мм се отпуска и лесно се завъртадо 1/4 оборот или около 90 градуса и после спира, с клечи леко пробвам дали може повече и не дава признак че може а имам чуството че ще се счупи,и после пак с ръка го връшщам в първоначалното му положение ,което е изправено, на горе, с клещи или на ръка се върти до перпендикулярно и това е .Да се надявам че си прав и системата се обезвъздушава и сама , два три пъти ще отварям капачката на резервоара да видя какво ще показва след 10-20 кмАлфа Ромео 147 1.6 TS
Comment
-
Първоначално публикувано от pechenia Покажи съобщениеами да ...не , защото в първоначалния момент се осеща че има спиращ механизъм след завъртане повече от 1 мм се отпуска и лесно се завъртадо 1/4 оборот или около 90 градуса и после спира, с клечи леко пробвам дали може повече и не дава признак че може а имам чуството че ще се счупи,и после пак с ръка го връшщам в първоначалното му положение ,което е изправено, на горе, с клещи или на ръка се върти до перпендикулярно и това е .Да се надявам че си прав и системата се обезвъздушава и сама , два три пъти ще отварям капачката на резервоара да видя какво ще показва след 10-20 кмDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от pechenia Покажи съобщениеами да ...не , защото в първоначалния момент се осеща че има спиращ механизъм след завъртане повече от 1 мм се отпуска и лесно се завъртадо 1/4 оборот или около 90 градуса и после спира, с клечи леко пробвам дали може повече и не дава признак че може а имам чуството че ще се счупи,и после пак с ръка го връшщам в първоначалното му положение ,което е изправено, на горе, с клещи или на ръка се върти до перпендикулярно и това е .Да се надявам че си прав и системата се обезвъздушава и сама , два три пъти ще отварям капачката на резервоара да видя какво ще показва след 10-20 кмsigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
Comment